Whisky Fair 1, 2, 3, 4 & 5
Od novembra 2016. Beograd je postao bogatiji za događaj posvećen najpoznatijem žestokom piću.
Do sada smo uživali u tri godine nezaboravnog viski iskustva i naučili mnogo toga o zlatnom piću.
Whisky Fair 1, 2, 3, 4 & 5
Od novembra 2016. Beograd je postao bogatiji za događaj posvećen najpoznatijem žestokom piću.
Do sada smo uživali u tri godine nezaboravnog viski iskustva i naučili mnogo toga o zlatnom piću.
Whisky Fair 1.0
Prvi Viski sajam u Srbiji
Održan na poznatoj lokaciji – Mikser House u Beogradu, 19. i 20. novembra 2016. godine
Whisky Fair 1.0
Prvi Viski sajam u Srbiji
Održan na poznatoj lokaciji – Mikser House u Beogradu, 19. i 20. novembra 2016. godine
O Whisky Fair 1.0
Preko 2000 posetilaca
Na radost hedonista i ljubitelja uživanja u zlatnom piću, na prvom Viski sajmu, održanom
19. i 20. novembra 2016. u Mikser Hausu, pojavilo se preko 60 vrsta ovog vrhunskog pića.
Posetioci su, u ambijentu koji ih je scenografijom i kostimima vratio u doba prohibicije,
bili u prilici da degustiraju razne vrste viskija, a neke od brendova da probaju i prvi put kod nas.
Tokom dva dana održavanja, Viski sajam posetilo je više od 2000 posetilaca, koji su mogli da
probaju 64 vrste viskija pod kapom 41 svetskog brenda i degustirali preko 5000 čašica viskija. Svaki
posetilac koji je kupio kartu, dobio je Whisky Fair čašu i kupon za degustiranje. Distribuirano je preko
300 VIP karata za ulaz sa kuponom za degustaciju i 550 besplatnih ulaznih karata.
Najjači utisak prvog Viski sajma je ogromna količina pozitivne energije od strane svih učesnika u
projektu, kao i fenomenalna atmosfera koju su mogli da osete svi posetioci u Mikser Hausu.
O Whisky Fair 1.0
Preko 2000 posetilaca
Na radost hedonista i ljubitelja uživanja u zlatnom piću, na prvom Viski sajmu, održanom 19. i 20. novembra 2016. u Mikser Hausu, pojavilo se preko 60 vrsta ovog vrhunskog pića. Posetioci su, u ambijentu koji ih je scenografijom i kostimima vratio u doba prohibicije, bili u prilici da degustiraju razne vrste viskija, a neke od brendova da probaju i prvi put kod nas.
Tokom dva dana održavanja, Viski sajam posetilo je više od 2000 posetilaca, koji su mogli da probaju 64 vrste viskija pod kapom 41 svetskog brenda i degustirali preko 5000 čašica viskija. Svaki posetilac koji je kupio kartu, dobio je Whisky Fair čašu i kupon za degustiranje. Distribuirano je preko 300 VIP karata za ulaz sa kuponom za degustaciju i 550 besplatnih ulaznih karata.
Najjači utisak prvog Viski sajma je ogromna količina pozitivne energije od strane svih učesnika u projektu, kao i fenomenalna atmosfera koju su mogli da osete svi posetioci u Mikser Hausu.
Program prvog Viski sajma
Mnoštvo zanimljivih aktivnosti. Celokupan program prvog
Sajma viskija možete pogledati klikom na dugme ispod.
Program prvog
Viski sajma
Mnoštvo zanimljivih aktivnosti.
Celokupan program prvog Sajma viskija
možete pogledati klikom na dugme ispod.
Whisky Fair 1.0 aktivnosti
Whisky Fair berbernica
Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima
kao što je Whisky Fair bilijar, berbernica, black jack, polaroid kutak i kviz.
Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.
Whisky Fair
1.0 aktivnosti
Whisky Fair berbernica
Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima kao što je Whisky Fair bilijar, berbernica, black jack, polaroid kutak i kviz.
Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.
Whisky Fair 1.0 radionice
Viski kroz istoriju. Geografska mapa viskija.
Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Zašto Single Malt?
Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Bourbon i Tennessee
Zatvoreno predavanje i radionica sa degustacijom: Viski kokteli
-
Radionica Mapa viskija bila je posvećena geografskim zanimljivostima vezanim za viski. Više nije nikakva novost da se pored Irske, Škotske, Amerike i Kanade, Japan pojavljuje kao veoma cenjen prodizvođač viskija, koji su postali veoma popularni među kolekcionarima. Godinama su Japanci uzimali prestižne nagrade proizvođačima sa stogodišnjom tradicijom proizvodnje viskija, a danas se već dešava da se javljaju neke još mlađe nove zvezde koje im polako preuzimaju slavu.Više nije iznenađenje što je proteklih godina recimo Nemačka imala najbolji viski na svetu, a priča vezana za njega je veoma zanimljiva: on je nastao u neuspeloj vinariji, čiji je vlasnik rešio da umesto vina pokuša sa viskijem i to se ispostavilo kao odličan potez. Svi znamo da su nemački automobili zakon u svetu automobilizma, ali baš da pomrse konce konkurenciji i u svetu viskija, e to je već nesto sasvim drugo. Ipak, germanofili su sa oduševljenjem prihvatili ovu informaciju i proglasili je potpuno očekivanom.
Bilo je reči i o domaćim viskijima sa teritorije Srbije. Two Doves i Nikola car su zanimljivi za istraživanje, a i hajde da upoznamo domaće da bismo bolje poznavali strance. Posebno je zanimljivo to što su domaći viskiji jeftniji od većine rakija domaćih proizvodjača, a neke od njih čak nisu ni prošle kros proces odležavanja u hrastovim bačvama, što je za viski neophodno.Pobrojan je veliki broj zemlja koje spadaju u tzv. “ostale zemlje proizvodjače viskija”. Među njima su: Australija (Lark i Sullivans Cove), Belgija (Goldlys), Češka Republika (Gold Kock i King Barley), Francuska (Eddu i Whisky de Bretagne), Holandija (Frysk Hynder I Millstone), Indija (Amrut i Sikkim), Južna Afrika (Three Ships), Litvanija (Aleksanders i LB), Nemačka (Blaue Maus i Sigel and Slyrs), Novi Zealand (Lammerlaw i Milford), Pakistan (Murree Whisky), Poljska (Dark Whisky i Old Family Whisky), Švedska (Mackmyra’), Švajcarska (Swissky), Tajvan (Kavalan), Turska (Ankara Turkish Malt Whisky), Vels (Penderyn Welsh Whisky).Naravno da to nije sve, mi jesmo spomenuli većinu, ali sigurno je da se svakim danom pojavljuju novi proizvodjači širom sveta kao odgovor na sve veću tražnju brojnih ljubitelja viskija u svetu.Bilo je reči i o još jednoj zanimljivosti na karti sveta, a to je potrošnja viskija po glavi stanovinika. Malo ko bi očekivao da Francuska vodi sa 2,15 litara po glavi stanovnika, ispred Urugvaja! (1,77 litara) i Amerike (1,44 litara). Zanimljivo je to što ekonomska snaga zemlje nije očigledan parametar za potrošnju viskija. Među prvih 10 se još nalaze i Australija (1,3 lit), Španija (1,29 lit), Ujedinjeni Arapski Emirati (1,27 lit), Velika Britanija (1,25 lit), Irska (1,24 lit), Indija (1,24 lit) i Kanada (1,19 lit).Malo ko bi verovao da je konzumacija viskija po glavi stanovnika ista u Irskoj, kolevci viskija i u Indiji, gde je viski stigao značajno kasnije i od prvih dana postao veoma popularan. Ako u ovu kalkulaciju dodamo i broj stanovnika u Indiji, postaje jasno da oni godišnje popiju više viskija nego sto se proizvede u Irskoj.Ako sagledate kartu sveta kroz čašu viskija, otkrićete mnoge zanimljivosti, pa sa nestrpljenjem očekujemo novi sajam i nove informacije o geografiji viskija…
-
Na ovoj radionici je prvo svim prisutnima poslužen Famous Grouse blended scotch, najprodavaniji blended viski u Škotskoj, a blended viskije prati glas najpopularnijih viskija na svetu.To je bio samo uvod u temu, jer kada se sagleda istorija viskija, blended je praktično bio trgovački izum I upravo on je doprineo svetskoj popularnosti škotskih viskija. Tek 60ih godina prošlog veka svet se ponovo okrenuo izvornom obliku viskija, single maltovima.Pored istorijskih zanimljivosti, radionica se dotakla svih viski regija u Skotskoj, a zatim je bilo reči o vrstama čaša koje se koriste za uzivanje viskija i single maltova. Bio je tu i mali osvrt na perfektan servis maltova, kao i to da su viski snobovi doveli uživanje maltova do gotovo laboratorijskih uslova.Usledila je degustacija maltova na kojoj su predstavljene dve vrste Macallan-a: Amber i Siennna, kao i Highland Park 12 godina star. Bilo zanimljivo pratiti reakcije posetilaca dok su poredili dva viskija iz iste destilerije, iste starosti ali značajno različitog aromatskog kompleksa. Na pitanje koji im se viski više dopada, publika je bila podeljena, što je samo dokazalo da su na kraju svih krajeva uvek najnzačajniji lični afiniteti konzumenta, a ne cena i brend.Neočekivani iskorak u ovoj radionici je bila degustacija dominikanskog ruma Brugall 1888. Naime, Brugal se našao na ovoj degustaciji iz razloga sto ovaj rum u Dominikanskoj Republici posle perioda sazrevanja u hrastovim buradima od američkog hrasta prolazi kroz dodatno sazrevanje u buradima od španskog hrasta u kojima je prethodno negovan španski oloroso sherry. Ova burad se koriste u za sazrevanje velikog broja single maltova, a Macallan svoje maltove sazreva iskljucivo u sherry buradima i cilj ovog iskoraka je bio da se vidi kako ista burad utiču na različite destilate, različitog porekla. Nekoliko posetilaca se posle prezentacije izjasnilo da im je ovo piće bilo potpuno iznenadjenje i jedan novi doživlja koji nisu ocekivali. Rumovi su početkom novog milenijuma dobili svetsku popularnost I sve vise ih se pojavljuje na tržistu sa svojim premijum verzijama, koje se približavaju baš konzumentima single maltova i konjaka.
-
Veliki viski univerzum koji se konstantno širi i brendovi koji se konstantno menjaju dovode do toga da se u viskiju uživa na razne načine a ne samo sa kockom leda. Sa aromama koje čuva u sebi, viski je baza nekih od čuvenih klasičnih koktela koje zadovoljavaju najrazličitije ukuse kada su kokteli u pitanju. Bez obzira da li je u pitanju burbon ili raženi viski, najraznovrsniji recepti su doveli do toga da viski kao tradicionalno zimsko piće postane neizostavni deo letnjih koktela koj ise već decenijama konzumiraju širom sveta.
-
Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
na Global Final MIXLondon 2015. Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits. -
Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač. -
Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.
Whisky Fair
1.0 radionice
Viski kroz istoriju. Geografska mapa viskija.
Zatvoreno predavanje
sa degustacijom: Zašto Single Malt?
Zatvoreno predavanje
sa degustacijom: Bourbon i Tennessee
Zatvoreno predavanje i radionica
sa degustacijom: Viski kokteli
-
Radionica Mapa viskija bila je posvećena geografskim zanimljivostima vezanim za viski. Više nije nikakva novost da se pored Irske, Škotske, Amerike i Kanade, Japan pojavljuje kao veoma cenjen prodizvođač viskija, koji su postali veoma popularni među kolekcionarima. Godinama su Japanci uzimali prestižne nagrade proizvođačima sa stogodišnjom tradicijom proizvodnje viskija, a danas se već dešava da se javljaju neke još mlađe nove zvezde koje im polako preuzimaju slavu.Više nije iznenađenje što je proteklih godina recimo Nemačka imala najbolji viski na svetu, a priča vezana za njega je veoma zanimljiva: on je nastao u neuspeloj vinariji, čiji je vlasnik rešio da umesto vina pokuša sa viskijem i to se ispostavilo kao odličan potez. Svi znamo da su nemački automobili zakon u svetu automobilizma, ali baš da pomrse konce konkurenciji i u svetu viskija, e to je već nesto sasvim drugo. Ipak, germanofili su sa oduševljenjem prihvatili ovu informaciju i proglasili je potpuno očekivanom.
Bilo je reči i o domaćim viskijima sa teritorije Srbije. Two Doves i Nikola car su zanimljivi za istraživanje, a i hajde da upoznamo domaće da bismo bolje poznavali strance. Posebno je zanimljivo to što su domaći viskiji jeftniji od većine rakija domaćih proizvodjača, a neke od njih čak nisu ni prošle kros proces odležavanja u hrastovim bačvama, što je za viski neophodno.Pobrojan je veliki broj zemlja koje spadaju u tzv. “ostale zemlje proizvodjače viskija”. Među njima su: Australija (Lark i Sullivans Cove), Belgija (Goldlys), Češka Republika (Gold Kock i King Barley), Francuska (Eddu i Whisky de Bretagne), Holandija (Frysk Hynder I Millstone), Indija (Amrut i Sikkim), Južna Afrika (Three Ships), Litvanija (Aleksanders i LB), Nemačka (Blaue Maus i Sigel and Slyrs), Novi Zealand (Lammerlaw i Milford), Pakistan (Murree Whisky), Poljska (Dark Whisky i Old Family Whisky), Švedska (Mackmyra’), Švajcarska (Swissky), Tajvan (Kavalan), Turska (Ankara Turkish Malt Whisky), Vels (Penderyn Welsh Whisky).Naravno da to nije sve, mi jesmo spomenuli većinu, ali sigurno je da se svakim danom pojavljuju novi proizvodjači širom sveta kao odgovor na sve veću tražnju brojnih ljubitelja viskija u svetu.Bilo je reči i o još jednoj zanimljivosti na karti sveta, a to je potrošnja viskija po glavi stanovinika. Malo ko bi očekivao da Francuska vodi sa 2,15 litara po glavi stanovnika, ispred Urugvaja! (1,77 litara) i Amerike (1,44 litara). Zanimljivo je to što ekonomska snaga zemlje nije očigledan parametar za potrošnju viskija. Među prvih 10 se još nalaze i Australija (1,3 lit), Španija (1,29 lit), Ujedinjeni Arapski Emirati (1,27 lit), Velika Britanija (1,25 lit), Irska (1,24 lit), Indija (1,24 lit) i Kanada (1,19 lit).Malo ko bi verovao da je konzumacija viskija po glavi stanovnika ista u Irskoj, kolevci viskija i u Indiji, gde je viski stigao značajno kasnije i od prvih dana postao veoma popularan. Ako u ovu kalkulaciju dodamo i broj stanovnika u Indiji, postaje jasno da oni godišnje popiju više viskija nego sto se proizvede u Irskoj.Ako sagledate kartu sveta kroz čašu viskija, otkrićete mnoge zanimljivosti, pa sa nestrpljenjem očekujemo novi sajam i nove informacije o geografiji viskija…
-
Na ovoj radionici je prvo svim prisutnima poslužen Famous Grouse blended scotch, najprodavaniji blended viski u Škotskoj, a blended viskije prati glas najpopularnijih viskija na svetu.To je bio samo uvod u temu, jer kada se sagleda istorija viskija, blended je praktično bio trgovački izum I upravo on je doprineo svetskoj popularnosti škotskih viskija. Tek 60ih godina prošlog veka svet se ponovo okrenuo izvornom obliku viskija, single maltovima.Pored istorijskih zanimljivosti, radionica se dotakla svih viski regija u Skotskoj, a zatim je bilo reči o vrstama čaša koje se koriste za uzivanje viskija i single maltova. Bio je tu i mali osvrt na perfektan servis maltova, kao i to da su viski snobovi doveli uživanje maltova do gotovo laboratorijskih uslova.Usledila je degustacija maltova na kojoj su predstavljene dve vrste Macallan-a: Amber i Siennna, kao i Highland Park 12 godina star. Bilo zanimljivo pratiti reakcije posetilaca dok su poredili dva viskija iz iste destilerije, iste starosti ali značajno različitog aromatskog kompleksa. Na pitanje koji im se viski više dopada, publika je bila podeljena, što je samo dokazalo da su na kraju svih krajeva uvek najnzačajniji lični afiniteti konzumenta, a ne cena i brend.Neočekivani iskorak u ovoj radionici je bila degustacija dominikanskog ruma Brugall 1888. Naime, Brugal se našao na ovoj degustaciji iz razloga sto ovaj rum u Dominikanskoj Republici posle perioda sazrevanja u hrastovim buradima od američkog hrasta prolazi kroz dodatno sazrevanje u buradima od španskog hrasta u kojima je prethodno negovan španski oloroso sherry. Ova burad se koriste u za sazrevanje velikog broja single maltova, a Macallan svoje maltove sazreva iskljucivo u sherry buradima i cilj ovog iskoraka je bio da se vidi kako ista burad utiču na različite destilate, različitog porekla. Nekoliko posetilaca se posle prezentacije izjasnilo da im je ovo piće bilo potpuno iznenadjenje i jedan novi doživlja koji nisu ocekivali. Rumovi su početkom novog milenijuma dobili svetsku popularnost I sve vise ih se pojavljuje na tržistu sa svojim premijum verzijama, koje se približavaju baš konzumentima single maltova i konjaka.
-
Veliki viski univerzum koji se konstantno širi i brendovi koji se konstantno menjaju dovode do toga da se u viskiju uživa na razne načine a ne samo sa kockom leda. Sa aromama koje čuva u sebi, viski je baza nekih od čuvenih klasičnih koktela koje zadovoljavaju najrazličitije ukuse kada su kokteli u pitanju. Bez obzira da li je u pitanju burbon ili raženi viski, najraznovrsniji recepti su doveli do toga da viski kao tradicionalno zimsko piće postane neizostavni deo letnjih koktela koj ise već decenijama konzumiraju širom sveta.
-
Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
na Global Final MIXLondon 2015. Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits. -
Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač. -
Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.
Whisky Fair 1.0 Show Time
Konzumacije koktela
Večernji program viski sajma je započet sa koktelima viskija.
Ukupan broj konzumacija bio je preko 400.
Irish ammareto sour. Manhattan.
Scotland Single malt štand. Scotland Blended štand.
Kabare plesačice zabavaljale su publiku uz muziku Luisa Klarka.
Ženska DJ grupa “Girl Panic” napravila je nezaboravnu atmosferu.
Video govori više od hiljadu slika!
Whisky Fair
1.0 Show Time
Konzumacije koktela
Večernji program viski sajma je započet sa koktelima viskija.
Ukupan broj konzumacija bio je preko 400.
Irish ammareto sour. Manhattan.
Scotland Single malt štand. Scotland Blended štand.
Kabare plesačice zabavaljale su publiku uz muziku Luisa Klarka.
Ženska DJ grupa “Girl Panic” napravila je nezaboravnu atmosferu.
Video govori više
od hiljadu slika!
Whisky Fair 2.0
Brojne radionice
Održan u urbanoj zoni donjeg Dorćola, na lokaciji Dorćol Platz u Beogradu, 25. i 26. novembra 2017. godine
Whisky Fair 2.0
Brojne radionice
Održan u urbanoj zoni donjeg Dorćola, na lokaciji Dorćol Platz u Beogradu,
25. i 26. novembra 2017. godine
O Whisky Fair 2.0
Preko 2,500 posetilaca
Drugo izdanje Viski sajma je bilo održano, 25. i 26.
novembra u urbanoj zoni donjeg Dorćola – u Dorćol Platzu.
Bilo je prisutno oko 100 brendova viskija koje
su posetioci Viski sajma mogli da probaju.
Svaki posetilac koji je kupio kartu, takođe je dobio
Whisky Fair čašu i kupon za konzumaciju viskija.
Brojne radionice, zabavni sadržaj i hrana koja sadrži
viski su bile samo neke od aktivnosti u kojima su
posetioci mogli da uživaju, pri čemu je poseta bila sjajna
dajući utisak da Whisky Fair postaje svojevrsna tradicija u Srbiji.
O Whisky
Fair 2.0
Preko 2,500 posetilaca.
Drugo izdanje Viski sajma je bilo održano, 25. i 26. novembra u urbanoj zoni donjeg Dorćola – u Dorćol Platz – u.
Bilo je prisutno oko 100 brendova viskija koje su posetioci Viski sajma mogli da probaju.
Svaki posetilac koji je kupio kartu, takođe je dobio Whisky Fair čašu i kupon za konzumaciju viskija.
Brojne radionice, zabavni sadržaj i hrana koja sadrži viski su bile samo neke od aktivnosti u kojima su posetioci mogli da uživaju, pri čemu je poseta bila sjajna dajući utisak da Whisky Fair postaje svojevrsna tradicija u Srbiji.
Program drugog Viski sajma
Mnoštvo zanimljivih aktivnosti. Celokupan program drugog
Viski sajma, kao i sve vrste viskija koji su bili prisutni možete
pogledati klikom na dugmiće ispod.
Program drugog
Viski sajma
Mnoštvo zanimljivih aktivnosti. Celokupan program drugog Viski sajma, kao i sve vrste viskija koji su bili prisutni možete pogledati klikom na dugmiće ispod.
Whisky Fair 2.0 aktivnosti
Virtuelna realnost powered by Jack Daniel's
Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima
kao što je virtuelna realnost, pikado, berbernica, polaroid kutak, predstavljanje
Gentleman Only brenda i izložbe oldtajmera.
Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.
Whisky Fair
2.0 aktivnosti
Virtuelna realnost by Jack Daniel's
Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima kao što je virtuelna realnost, pikado, berbernica, polaroid kutak, predstavljanje Gentleman Only brenda i izložbe oldtajmera.
Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.
Whisky Fair 2.0 radionice
Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Johnie Walker Black Label
Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Road to Speyside
Zatvoreno predavanje i radionica sa degustacijom: Whisky Legacy
Zatvoreno predavanje i radionica sa degustacijom:
A couple of friends, small cigars, chocolate and whisk(e)y cocktails
-
Prva u nizu radionica koja je predstavljenja na drugom po redu Viski Sajmu je bila
“Johnnie Walker Black Label”, koju je držao Andrei Kazakov, Johnnie Walker Brand Ambasador.
Posetioci su mogli da dožive puno iskustvo i nauče sve o poznatom “šetaču” kroz jednoipočasovno
predavanje sa degustacijom koje je bilo održano u Radionica baru. -
Na ovoj radionici poveli smo posetioce u regiju Škotske sa najvećim broj Single malt destilerija.
Posetioci su mogli da nauče sve o singl malt viskijima iz jedne od pet najpoznatijih oblasti Škotske
gde se proizvodi viski na radioniciama koje je držao Vladimir Simić na temu: “Road to Speyside”,
koje je se održano u restoranu Holesterol. -
Brown-Forman je na radionici “Whisky Legacy” predstavio svoj bogati američki portfolio.
Radionica se održala u subotu, 25. novembra, sa početkom u 17h u Zoom Art Cafe & Photo Studio,
dok je predavanje održao Juraj Kozma. -
Na ovoj radionici, koju su držali eminentni predavači, Vladimir Simić, Juraj Kozma i Zdravko
Brkić, posetioci su imali priliku da nauče kako se prave, a i da degustiraju viski kokteli. Kako
smo hteli da upotpunimo doživljaj posetilaca, viski koktelima se pridružilo i predavanje na
temu uparivanje cigara i viskija. -
Johnie Walker Brend Ambasador, barmen,
konsultant za ugostiteljstvo i konzumaciju pića.
World-class Estonia & Perfect serves. -
Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
na Global Final MIXLondon 2015. Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits. -
Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač. -
Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.
Whisky Fair
2.0 radionice
Zatvoreno predavanje sa degustacijom:
Johnie Walker Black Label
Zatvoreno predavanje sa degustacijom:
Road to Speyside
Zatvoreno predavanje i radionica
sa degustacijom: Whisky Legacy
Zatvoreno predavanje
i radionica sa degustacijom:
A couple of friends, small cigars,
chocolate and whisk(e)y cocktails
-
Prva u nizu radionica koja je predstavljenja na drugom po redu Viski sajmu je bila
“Johnnie Walker Black Label”, koju je držao Andrei Kazakov, Johnnie Walker Brand Ambasador.
Posetioci su mogli da dožive puno iskustvo i nauče sve o poznatom “šetaču” kroz jednoipočasovno
predavanje sa degustacijom koje je bilo održano u Radionica baru. -
Na ovoj radionici poveli smo posetioce u regiju Škotske sa najvećim broj Single malt destilerija.
Posetioci su mogli da nauče sve o singl malt viskijima iz jedne od pet najpoznatijih oblasti Škotske
gde se proizvodi viski na radioniciama koje je držao Vladimir Simić na temu: “Road to Speyside”,
koje je se održano u restoranu Holesterol. -
Brown-Forman je na radionici “Whisky Legacy” predstavio svoj bogati američki portfolio.
Radionica se održala u subotu, 25. novembra, sa početkom u 17h u Zoom Art Cafe & Photo Studio,
dok je predavanje održao Juraj Kozma. -
Na ovoj radionici, koju su držali eminentni predavači, Vladimir Simić, Juraj Kozma i Zdravko
Brkić, posetioci su imali priliku da nauče kako se prave, a i da degustiraju viski kokteli. Kako
smo hteli da upotpunimo doživljaj posetilaca, viski koktelima se pridružilo i predavanje na
temu uparivanje cigara i viskija. -
Johnie Walker Brend Ambasador, barmen,
konsultant za ugostiteljstvo i konzumaciju pića.
World-class Estonia & Perfect serves. -
Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
na Global Final MIXLondon 2015. Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits. -
Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač. -
Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.
Whisky Fair 2.0 PR & Marketing
Distribuirano više od 3,000 lifleta
Brend ambasador Whisky Faira je i ove godine bio Milan Vučićević,
na društvenim mrežama poznatiji kao NICHIM IZAZVAN.
Veliki broj televizijskih i radijskih gostovanja,
saopštenja u štampanim i online medijima, distribucijom 3000 lifleta i
2000 plakata, kao i
jakom digitalnom kampanjom
informisana je šira javnost o postojanju sajma.
Whisky Fair 2.0
PR & Marketing
Više od 2,000 postera
Brend ambasador Whisky Fair-a je
i ove godine bio Milan Vučićević,
na društvenim mrežama poznatiji
kao NICHIM IZAZVAN.
Veliki broj televizijskih i radijskih gostovanja,
saopštenja u štampanim i online medijima,
distribucijom 3000 lifleta i 2000 plakata,
kao i jakom digitalnom kampanjom
informisana je šira javnost o postojanju sajma.
Show time na viski način!
Konzumacije koktela
Specijalan štand na Viski sajmu pripadao je Viski koktelima.
Ukupno 5 različitih koktela su posetioci mogli da probaju.
Ukupan broj konzumacija koktela je bio 2250.
Tokom dva dana Viski sajma posetioci su uživali u sjajnim performansima
i nastupima – vizuelnog umetnika Tijane Ilić,
DJ-a Ognjena Krstića,
i muzičkog dua Prestige MG.
Video govori više od hiljadu slika!
Show time na
viski način!
Konzumacije koktela
Specijalan štand na Viski sajmu pripadao je Viski koktelima. Ukupno 5 različitih koktela su posetioci mogli da probaju. Ukupan broj konzumacija koktela je bio 2250.
Tokom dva dana Viski sajma posetioci su uživali u sjajnim performansima i nastupima – vizuelnog umetnika Tijane Ilić, DJ-a Ognjena Krstića, i muzičkog dua Prestige MG.
Video govori više
od hiljadu slika!
Whisky Fair 3.0
Brojne radionice
Održan u dobro poznatoj Cetinjskoj ulici na Starom Gradu u Beogradu,
u Subbeenom Centru, 24. i 25. novembra 2019. godine.
Whisky Fair 3.0
Brojne radionice
Održan u dobro poznatoj Cetinjskoj ulici na Starom Gradu u Beogradu, u Subbeenom Centru, 24. i 25. novembra 2019. godine.
O Whisky Fair 3.0
Preko 3000 posetilaca
U klubu SubBeerni centar (Cetinjska 15) 24. i 25. novembra održan
je treći Viski sajam – Whisky Fair Beograd 3.0 pod sloganom „Znamo se“.
Bogati program sajma nudio je degustaciju više od 100 vrsta viskija,
a svi posetioci bili su u mogućnosti da se bolje upoznaju sa
kulturom i istorijom pića koje je definisalo vekove.
Celodnevni program trećeg Viski sajma posetiocima je nudio zabavu
u vidu raznovrsnih aktivacija, a kao i svake godine sve bradonje očekivala je i berbernica.
Na sajmu posetioci su imali mogućnost da postanu vlasnik i originalne majice brenda DechkoTzar,
srpskog dizajnerskog dvojca Braća Burazeri, koji su na kreativan način povezali Whisky fair i Beograd.
Za muzički program i dobru atmosferu bili su zaduženi Duo Gitarinet i DJ Ognjen Krstić,
dok je prvog vikenda u decembru borganizovana i Aukcija otvorenih flaša, tokom koje su posetioci
imali priliku da kupe otvorene flaše sajamskih velikana po znatno povoljnijim cenama.
O Whisky Fair 3.0
Preko 3000 posetilaca
U klubu SubBeerni centar (Cetinjska 15) 24. i 25. novembra održan je treći Viski sajam – Whisky Fair Beograd 3.0 pod sloganom „Znamo se“.
Bogati program sajma nudio je degustaciju više od 100 vrsta viskija, a svi posetioci bili su u mogućnosti da se bolje upoznaju sa kulturom i istorijom pića koje je definisalo vekove.
Celodnevni program trećeg Viski sajma posetiocima je nudio zabavu u vidu raznovrsnih aktivacija, a kao i svake godine sve bradonje očekivala je i berbernica. Na sajmu posetioci su imali mogućnost da postanu vlasnik i originalne majice brenda DechkoTzar, srpskog dizajnerskog dvojca Braća Burazeri, koji su na kreativan način povezali Whisky fair i Beograd.
Za muzički program i dobru atmosferu bili su zaduženi Duo Gitarinet i DJ Ognjen Krstić, dok je prvog vikenda u decembru borganizovana i Aukcija otvorenih flaša, tokom koje su posetioci imali priliku da kupe otvorene flaše sajamskih velikana po znatno povoljnijim cenama.
Program i brendovi na trećem Viski sajmu
Celokupan program trećeg Viski sajma kao i brendove koje su posetioci
mogli degustirati možete pogledati klikom na dugme ispod.
Program i brendovi
na trećem Viski sajmu
Celokupan program trećeg Viski sajma kao i brendove koje su posetioci mogli degustirati možete pogledati klikom na dugme ispod.
Whisky Fair 3.0 aktivnosti
Bilijar Open Table
Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima kao što je bijilar
i black jack, da posete open chair berbernicu, da se slikaju sa devojkama u Charleston stilu,
kao i da kupe jedinstvenu Dechko Tzar Whisky Fair majicu po promotivnim cenama.
Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.
Whisky Fair
3.0 aktivnosti
Bilijar Open Table
Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima kao što je bijilar i black jack, da posete open chair berbernicu, da se slikaju sa devojkama u Charleston stilu, kao i da kupe jedinstvenu Dechko Tzar Whisky Fair majicu po promotivnim cenama.
Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.
Whisky Fair 3.0 radionice
Pet jedinstvenih radionica. Predavanja svetskih šampiona bartendinga.
Radionica #1: New Arrival And Well-known Whiskey Brands: Naked Grouse & Friends
Radionica #2: Unrivalled Bowmore
Radionica #3: The world’s loudest whisky tasting brought to you by Monkey Shoulder
Radionica #4: Malt Master Choice
Radionica #5: Discover the world of whisky cocktails
-
Premijerno na našem tršištu, na trećem po redu Whisky Fair-u
posetioci su imali priliku da probaju Naked Grouse – blended malt viski svetske klase,
dodatno odležan u Olroso Sherry Buradima. Na prvoj radionici po redu, koju je održao
Zdravko Brkić, brand ambassador u Coca Cola Hellenic grupi za Edrington
grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije, ekskluzivno su se
posetioci upoznali sa Naked Grouse viskijem, kao i sa dobro poznatim viskijima
u okviru Coca-Cola Hellenic grupe – Highland Park, Famous i Macallan. -
Priča u okviru druge radionice po redu počela je 1779. godine.
Kao najstarija Islay destilerija, predstavljen je Islay whisky
u drugom svetlu, nestandardnih godina odležavanja,
drugačije buradi, neočekivanih aroma sa ostrva dima.
Sve ovo je bilo upoređeno sa 12 godina starim originalnim
Bowmore viskijem na jedinstvenoj radionici Marka Miladinovića. -
Na trećoj radionici, Monkey Shoulder je predstavio vrhunsku mešavinu tri najbolja
single malt viskija regije Speyside. Na radionici Ansisa Ancovsa, jednog od svetskih šampiona
u klasičnom bartendingu u ovom veku, posetioci su mogli saznaju više o zanimljivoj priči
Monkey Shoulder-a, ko stoji iza njega i kako se on pravi. Ansis je podelio najzanimljivije momente
u životu sa ovim viskijem, njihove specifične alate kao što su iSpoon, the Claw, Konga i prezentaciju
Lazy Old Fashioned koktela kao i još nekolicinu njihovih signature serves koktela. -
Malt Master je čovek koji je odgovoran za svaki viski koji izađe iz destilerije.
Na četvrtoj, unikatnoj radionici koju je održao Vladimir Simić, predstavljeni su Glenfiddich
maltovi gde su malt masteri ostavili svoj pečat, pažljivo birajući tipove burića i snagu viskija. -
Bilo da ste ljubitelji škotskog, irskog, američkog ili bilo kog drugog viskija,
varijacije u kojima se zlatno piće može piti su nebrojene, a tim i mogućnosti za
viski koktele. Na petoj radionici posetioci su mogl da zakorače u jedinstveni svet
viski koktela na radionici koju za vas specijalno pripremili Zdravko Brkić i Vladimir Simić.
Whisky Fair
3.0 radionice
Pet jedinstvenih radionica. Predavanja svetskih šampiona bartendinga.
Radionica #1: New Arrival And Well-known Whiskey Brands: Naked Grouse & Friends
Radionica #2: Unrivalled Bowmore
Radionica #3: The world’s loudest whisky tasting brought to you by Monkey Shoulder
Radionica #4: Malt Master Choice
Radionica #5: Discover the world of whisky cocktails
-
Premijerno na našem tršištu, na trećem po redu Whisky Fair-u
posetioci su imali priliku da probaju Naked Grouse – blended malt viski svetske klase,
dodatno odležan u Olroso Sherry Buradima. Na prvoj radionici po redu, koju je održao
Zdravko Brkić, brand ambassador u Coca Cola Hellenic grupi za Edrington
grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije, ekskluzivno su se
posetioci upoznali sa Naked Grouse viskijem, kao i sa dobro poznatim viskijima
u okviru Coca-Cola Hellenic grupe – Highland Park, Famous i Macallan. -
Priča u okviru druge radionice po redu počela je 1779. godine.
Kao najstarija Islay destilerija, predstavljen je Islay whisky
u drugom svetlu, nestandardnih godina odležavanja,
drugačije buradi, neočekivanih aroma sa ostrva dima.
Sve ovo je bilo upoređeno sa 12 godina starim originalnim
Bowmore viskijem na jedinstvenoj radionici Marka Miladinovića. -
Na trećoj radionici, Monkey Shoulder je predstavio vrhunsku mešavinu tri najbolja
single malt viskija regije Speyside. Na radionici Ansisa Ancovsa, jednog od svetskih šampiona
u klasičnom bartendingu u ovom veku, posetioci su mogli saznaju više o zanimljivoj priči
Monkey Shoulder-a, ko stoji iza njega i kako se on pravi. Ansis je podelio najzanimljivije momente
u životu sa ovim viskijem, njihove specifične alate kao što su iSpoon, the Claw, Konga i prezentaciju
Lazy Old Fashioned koktela kao i još nekolicinu njihovih signature serves koktela. -
Malt Master je čovek koji je odgovoran za svaki viski koji izađe iz destilerije.
Na četvrtoj, unikatnoj radionici koju je održao Vladimir Simić, predstavljeni su Glenfiddich
maltovi gde su malt masteri ostavili svoj pečat, pažljivo birajući tipove burića i snagu viskija. -
Bilo da ste ljubitelji škotskog, irskog, američkog ili bilo kog drugog viskija,
varijacije u kojima se zlatno piće može piti su nebrojene, a tim i mogućnosti za
viski koktele. Na petoj radionici posetioci su mogl da zakorače u jedinstveni svet
viski koktela na radionici koju za vas specijalno pripremili Zdravko Brkić i Vladimir Simić.
Video govori više od hiljadu slika!
Whisky Fair 4.0
Brojne radionice
Whiskey Fair je održan od 23. i 24. novembra 2019. godine
u centru grada na mestu poznatom kao „Beogradski market“.
Whisky Fair 4.0
Brojne radionice
Whiskey Fair je održan od 23. i 24. novembra 2019. godine
u centru grada na mestu poznatom kao „Beogradski market“.
O Whisky Fair 4.0
Preko 3000 posetilaca
Tokom dva dana održavanja sajma, ljubitelji i poznavaoci tzv.
zlatnog pića su imali mogućnost da isprobaju više od 100 vrsta viskija različitog ukusa i porekla.
Više od 3000 posetilaca je uživalo u hrani koja je pažljivo birana da bude
savršena kombinacija sa svetski poznatim viski brendovima. Zabavljali
smo se u radionicama dok smo slušali muziku poznatim di-džejeva.
Dobar provod, sjajna muzika, i kvalitetna hrana i piće su bili stalni članovi
ovogodišnje postave Whiskey fair-a.
Jedan podatak posebno govori koliko smo uživali u ukusu, mirisu u
teksturi ovog zlatnog pića sipali smo preko 7000 čaša viskija.
O Whisky Fair 4.0
Preko 3000 posetilaca
Tokom dva dana održavanja sajma, ljubitelji i poznavaoci tzv.
zlatnog pića su imali mogućnost da isprobaju više od 100 vrsta viskija različitog ukusa i porekla.
Više od 3000 posetilaca je uživalo u hrani koja je pažljivo birana da bude
savršena kombinacija sa svetski poznatim viski brendovima. Zabavljali
smo se u radionicama dok smo slušali muziku poznatim di-džejeva.
Dobar provod, sjajna muzika, i kvalitetna hrana i piće su bili stalni članovi
ovogodišnje postave Whiskey fair-a.
Jedan podatak posebno govori koliko smo uživali u ukusu, mirisu u
teksturi ovog zlatnog pića sipali smo preko 7000 čaša viskija.
Program i brendovi na četvrtom Viski sajmu
Celokupan program četvrtog Viski sajma kao i brendove koje su posetioci
mogli degustirati možete pogledati klikom na dugme ispod.
PROGRAM |
---|
Saturday 23.11. |
All about WHISKY 12:00 pm Whiskey Fair start 3:00 pm – 3:45 pm Workshop: Glenfarclas powered by Tales from the cask 4:30 pm -5: 15 pm Workshop: Monkey Shoulder Cocktails powered by G3 Spirits 9:00 pm – 9:15 pm Opening Ceremony 9:15 pm- 02:00 am Whiskey Fair Party – DJ Ognjen Krstić |
Sunday 24.11. |
Show must go on 12: 00h – Whiskey Fair start 2:30 pm – 3:15 pm – Workshop: A Whiskey Glenfiddich’s World Pioneer Malt powered by G3 Spirits 3:45 pm – 4:30 pm – Workshop: Flair Bartending powered by Danilo Trifinović 5:00 pm – 5:30 pm – Workshop: Tullamore Dew powered by Tales from the cask 18:00 -20: 00 – Whiskey Fair chill out party |
SPISAK BRENDOVA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
Program i brendovi
na četvrtom Viski sajmu
Celokupan program četvrtog Viski sajma kao i brendove koje su posetioci mogli degustirati možete pogledati klikom na dugme ispod.
PROGRAM |
---|
Saturday 23.11. |
All about WHISKY 12:00 pm Whiskey Fair start 3:00 pm – 3:45 pm Workshop: Glenfarclas powered by Tales from the cask 4:30 pm -5: 15 pm Workshop: Monkey Shoulder Cocktails powered by G3 Spirits 9:00 pm – 9:15 pm Opening Ceremony 9:15 pm- 02:00 am Whiskey Fair Party – DJ Ognjen Krstić |
Sunday 24.11. |
Show must go on 12: 00h – Whiskey Fair start 2:30 pm – 3:15 pm – Workshop: A Whiskey Glenfiddich’s World Pioneer Malt powered by G3 Spirits 3:45 pm – 4:30 pm – Workshop: Flair Bartending powered by Danilo Trifinović 5:00 pm – 5:30 pm – Workshop: Tullamore Dew powered by Tales from the cask 18:00 -20: 00 – Whiskey Fair chill out party |
SPISAK BRENDOVA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
Whisky Fair 4.0 aktivnosti
Barber shop – Open Chair
Naši posetioci su pored zadovoljstva koje im je donelo ispijanje viskija,
mogli da se zabave i u raznim aktivnostima koje smo im priredili.
Poput berbernice koja je nosila naziv – Otvorena stolica gde se stara frizura
menjala i nova stvara očas posla. Ništa ne prolazi bez dobre fotke,
tako da smo obezbedili i foto kutak za sve ljubitelje fotografije.
Tu je bio curling sto za sve koji su mogli da naprave da sklizne najbolje.
Whisky Fair
4.0 aktivnosti
Barber shop – Open Chair
Naši posetioci su pored zadovoljstva koje im je donelo ispijanje viskija,
mogli da se zabave i u raznim aktivnostima koje smo im priredili.
Poput berbernice koja je nosila naziv – Otvorena stolica gde se stara frizura
menjala i nova stvara očas posla. Ništa ne prolazi bez dobre fotke,
tako da smo obezbedili i foto kutak za sve ljubitelje fotografije.
Tu je bio curling sto za sve koji su mogli da naprave da sklizne najbolje.
Whisky Fair 4.0 radionice
Pet jedinstvenih radionica. Predavanja svetskih šampiona bartendinga.
Radionica #1: Glenfarclas powered by Tales from the cask
Radionica #2: Monkey Shoulder Cocktails powered by G3 Spirits
Radionica #3: A Whiskey Glenfiddich’s World Pioneer Malt powered by G3 Spirits
Radionica #4: Flair Bartending powered by Danilo Trifinović
Radionica #5: Tullamore Dew powered by Tales from the cask
Whisky Fair
4.0 radionice
Pet jedinstvenih radionica. Predavanja svetskih šampiona bartendinga.
Radionica #1: Glenfarclas powered by Tales from the cask
Radionica #2: Monkey Shoulder Cocktails powered by G3 Spirits
Radionica #3: A Whiskey Glenfiddich’s World Pioneer Malt powered by G3 Spirits
Radionica #4: Flair Bartending powered by Danilo Trifinović
Radionica #5: Tullamore Dew powered by Tales from the cask
Video govori više od hiljadu slika!
Whisky Fair 5.0
Brojne radionice
Whiskey Fair je održan od 26. i 27. novembra 2022. godine
u centru grada na mestu poznatom kao „Infinity“, ex Promenada.
Whisky Fair 5.0
Brojne radionice
Whiskey Fair je održan od 26. i 27. novembra 2022. godine
u centru grada na mestu poznatom kao „Infinity“, ex Promenada.
O Whisky Fair 5.0
Preko 3000 posetilaca
Tokom dva dana održavanja sajma, ljubitelji i poznavaoci tzv. zlatnog pića su imali mogućnost da isprobaju više od 100 vrsta viskija različitog ukusa i porekla.
Više hiljada posetilaca je uživalo u hrani koja je pažljivo birana da bude savršena kombinacija sa svetski poznatim viski brendovima.
Zabavljali smo se i nešto novo naučili u radionicama koje su bile posećene kao nikada do sada.
Za dobru atmosferu je bio zadužen maestralni Marko Louis i njegov bend, kao i dj Ales tokom prvog dana.
Sjajna muzika je bila i sastavni deo i drugog dana uz quartet Milan Petrović.
O Whisky Fair 5.0
Preko 3000 posetilaca
Tokom dva dana održavanja sajma, ljubitelji i poznavaoci tzv. zlatnog pića su imali mogućnost da isprobaju više od 100 vrsta viskija različitog ukusa i porekla.
Više hiljada posetilaca je uživalo u hrani koja je pažljivo birana da bude savršena kombinacija sa svetski poznatim viski brendovima.
Zabavljali smo se i nešto novo naučili u radionicama koje su bile posećene kao nikada do sada.
Za dobru atmosferu je bio zadužen maestralni Marko Louis i njegov bend, kao i dj Ales tokom prvog dana.
Sjajna muzika je bila i sastavni deo i drugog dana uz quartet Milan Petrović.
Program i brendovi na petom Viski sajmu
Celokupan program petog Viski sajma kao i brendove koje su posetioci
mogli degustirati možete pogledati klikom na dugme ispod.
PROGRAM | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
SPISAK BRENDOVA | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Brend lista je bila poprilično duga. Na sajmu su se pojavili i indijski, tajvanski, američki, škotski i irski. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Program i brendovi
na petom Viski sajmu
Celokupan program petog Viski sajma kao i brendove koje su posetioci mogli degustirati možete pogledati klikom na dugme ispod.
PROGRAM | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
SPISAK BRENDOVA | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Brend lista je bila poprilično duga. Na sajmu su se pojavili i indijski, tajvanski, američki, škotski i irski. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Whisky Fair 5.0 aktivnosti
Barber shop – Open Chair
Naši posetioci su mogli da se zabave I u raznim aktivnostima koje smo im pripremili. Poput berbernice – Otvorena vrata I foto kutka.
Ništa ne prolazi bez dobre fotke, tako da smo obezbedili i foto kutak za sve ljubitelje fotografije.
Whisky Fair
5.0 aktivnosti
Barber shop – Open Chair
Naši posetioci su mogli da se zabave I u raznim aktivnostima koje smo im pripremili. Poput berbernice – Otvorena vrata I foto kutka.
Ništa ne prolazi bez dobre fotke, tako da smo obezbedili i foto kutak za sve ljubitelje fotografije.
Whisky Fair
5.0 radionice
Pet jedinstvenih radionica. Predavanja svetskih šampiona bartendinga.
Radionica #1: „Poslastičarska tradicija“ Glenfiddich
Radionica #2: „Born in Scotland and rise in Jerez“
Radionica #3: „Brown Forman Single Malts: Glendronach, BenRiach i Glenglassaugh“
Radionica #4: „Whisky, Sherry, Vermouth, a classic cocktails true the history“
Radionica #5: „Majmunska posla“ Monkey Shoulder
Whisky Fair 5.0
PR & Marketing
Preko 4,000 postera
Pet hiljada čaša za dve večeri! Dođite na sajam “zlatnog pića” ili “vode života” Sent Luis, Beograd, španske serije…
Sve ovo ima nešto zajedničko – ali šta? Dođite na Whisky Fair 5.0 i saznajte!
Peti po redu, beogradski Whisky Fair održava se 26. i 27. novembra u Beton hali, u prostoru Infinity (ex Promenada). I, ponovo očekuje se preko 2.500 posetilaca, preko pet hiljada konzumacija.
Na Whisky Fair-u moći ćete da degustirate preko 100 vrsta viskija (50 najboljih brendova distributera), a biće vam na raspolaganju i štand sa viski koktelima. Naravno, tu je i dobra hrana – odličan, raznovrstan meni koji savršeno pristaje viskiju.
Tokom oba dana Sajma, od 14 do 17 časova, organizuju se i radionice za prave ljubitelje “zlatnog pića”, a na njima ćete čuti sve o tome kako se “Glenfiddich” malt viski starosti 12, 15 i 18 godina servira sa najboljim beogradskim kolačima.
Saznaćete sve o viskiju koji se zove “Monkey Shoulder”, ili zašto viski “Nomad” priča priču o najboljim španskim serijama i njihovoj vezi sa škotskim viskijima…
Sve detalje o radionicama, kao i o tome kako da postanete deo Sajma viskija 5.0, lako možete da pronađete na sajtu www.whiskyfair.rs.
Na Sajmu vas čeka i i berberin, pa ukoliko želite stajling koja se savršeno uklapa s viskijem – izvolite, sedite. A onda tako doterani, sa svojih 18+, čašu u ruke i uživajte u ukusu zlatnog pića u najboljim verzijama koje postoje.
I, da u subotu 26. novembra pratiće vas muzika Sent Luis benda (od 20.00 do 22.00 časa), a u nedelju Milan Petrović kvarteta (od 18.00 do 19.30). Za kasnije sate, provod obezbeđuje DJ.
Prvi beogradski Whisky Fair koji organizuje agencija MPG iz Beograda, potvrdio je u svoja prethodna četiri izdanja da je ovakav tip događaja sjajno prihvaćen od strane svih ljubitelja viskija, prohibicije i svih onih koji žele da budu deo priče o viskiju u Srbiji.
Brojne radionice, predavanja, zabavne aktivnosti, kao i preko 100 vrsti viskija na jednom mestu čini ovaj sajam jedinstvenim. Zato, dođite na peti Whisky Fair, u subotu 26. novembra od 12.00 – 02.00 sati i nedelju 27. novembra od 12.00 do 21.00, i uživajte u samom sajmu.
U pričama kako je nastao, odakle dolazi, od čega se pravi, zašto je neodoljiv i kako se, zapravo pije ovo piće bez koga se ne može zamisliti dobar provod, elegancija, ali i opuštenost, pića koje je omiljeno u celom svetu.
Whisky Fair 5.0
PR & Marketing
Preko 4,000 postera
Pet hiljada čaša za dve večeri! Dođite na sajam “zlatnog pića” ili “vode života” Sent Luis, Beograd, španske serije…
Sve ovo ima nešto zajedničko – ali šta? Dođite na Whisky Fair 5.0 i saznajte!
Peti po redu, beogradski Whisky Fair održava se 26. i 27. novembra u Beton hali, u prostoru Infinity (ex Promenada). I, ponovo očekuje se preko 2.500 posetilaca, preko pet hiljada konzumacija.
Na Whisky Fair-u moći ćete da degustirate preko 100 vrsta viskija (50 najboljih brendova distributera), a biće vam na raspolaganju i štand sa viski koktelima. Naravno, tu je i dobra hrana – odličan, raznovrstan meni koji savršeno pristaje viskiju.
Tokom oba dana Sajma, od 14 do 17 časova, organizuju se i radionice za prave ljubitelje “zlatnog pića”, a na njima ćete čuti sve o tome kako se “Glenfiddich” malt viski starosti 12, 15 i 18 godina servira sa najboljim beogradskim kolačima.
Saznaćete sve o viskiju koji se zove “Monkey Shoulder”, ili zašto viski “Nomad” priča priču o najboljim španskim serijama i njihovoj vezi sa škotskim viskijima…
Sve detalje o radionicama, kao i o tome kako da postanete deo Sajma viskija 5.0, lako možete da pronađete na sajtu www.whiskyfair.rs.
Na Sajmu vas čeka i i berberin, pa ukoliko želite stajling koja se savršeno uklapa s viskijem – izvolite, sedite. A onda tako doterani, sa svojih 18+, čašu u ruke i uživajte u ukusu zlatnog pića u najboljim verzijama koje postoje.
I, da u subotu 26. novembra pratiće vas muzika Sent Luis benda (od 20.00 do 22.00 časa), a u nedelju Milan Petrović kvarteta (od 18.00 do 19.30). Za kasnije sate, provod obezbeđuje DJ.
Prvi beogradski Whisky Fair koji organizuje agencija MPG iz Beograda, potvrdio je u svoja prethodna četiri izdanja da je ovakav tip događaja sjajno prihvaćen od strane svih ljubitelja viskija, prohibicije i svih onih koji žele da budu deo priče o viskiju u Srbiji.
Brojne radionice, predavanja, zabavne aktivnosti, kao i preko 100 vrsti viskija na jednom mestu čini ovaj sajam jedinstvenim. Zato, dođite na peti Whisky Fair, u subotu 26. novembra od 12.00 – 02.00 sati i nedelju 27. novembra od 12.00 do 21.00, i uživajte u samom sajmu.
U pričama kako je nastao, odakle dolazi, od čega se pravi, zašto je neodoljiv i kako se, zapravo pije ovo piće bez koga se ne može zamisliti dobar provod, elegancija, ali i opuštenost, pića koje je omiljeno u celom svetu.