Whisky Fair 1 & 2

Od novembra 2016. Beograd je postao bogatiji za
događaj posvećen najpoznatijem žestokom piću

Whisky Fair 1 & 2

Od novembra 2016. Beograd je postao bogatiji za događaj posvećen najpoznatijem žestokom piću

Whisky Fair 1.0

Prvi Viski sajam u Srbiji

Održan na poznatoj lokaciji – Mikser House u Beogradu, 19. i 20. novembra 2016. godine

Whisky Fair 1.0

Prvi Viski sajam u Srbiji

Održan na poznatoj lokaciji – Mikser House u Beogradu,  19. i 20. novembra 2016. godine

viski-sajam-whisky-fair-odabrane-slike-8 (1) (1)
viski-sajam-whisky-fair-2016-aktivnosti-program-1024x683
viski-sajam-whisky-fair-2016-aktivnosti-1024x683
viski-sajam-whisky-fair-2016-program-1024x683
viski-sajam-whisky-fair-2016-pr-marketing
viski-sajam-whisky-fair-2016-fotografije

O Whisky Fair 1.0

Preko 2000 posetilaca

Na radost hedonista i ljubitelja uživanja u zlatnom piću, na prvom Viski sajmu, održanom
19. i 20. novembra 2016. u Mikser Hausu, pojavilo se preko 60 vrsta ovog vrhunskog pića.
Posetioci su, u ambijentu koji ih je scenografijom i kostimima vratio u doba prohibicije,
bili u prilici da degustiraju razne vrste viskija, a neke od brendova da probaju i prvi put kod nas.

Tokom dva dana održavanja, Viski sajam posetilo je više od 2000 posetilaca, koji su mogli da
probaju 64 vrste viskija pod kapom 41 svetskog brenda i degustirali preko 5000 čašica viskija. Svaki
posetilac koji je kupio kartu, dobio je Whisky Fair čašu i kupon za degustiranje. Distribuirano je preko
300 VIP karata za ulaz sa kuponom za degustaciju i 550 besplatnih ulaznih karata.

Najjači utisak prvog Viski sajma je ogromna količina pozitivne energije od strane svih učesnika u
projektu, kao i fenomenalna atmosfera koju su mogli da osete svi posetioci u Mikser Hausu.

O Whisky Fair 1.0

Preko 2000 posetilaca

Na radost hedonista i ljubitelja uživanja u zlatnom piću, na prvom Viski sajmu, održanom 19. i 20. novembra 2016. u Mikser Hausu, pojavilo se preko 60 vrsta ovog vrhunskog pića. Posetioci su, u ambijentu koji ih je scenografijom i kostimima vratio u doba prohibicije,  bili u prilici da degustiraju razne vrste viskija, a neke od brendova da probaju i prvi put kod nas.

Tokom dva dana održavanja, Viski sajam posetilo je više od 2000 posetilaca, koji su mogli da probaju 64 vrste viskija pod kapom 41 svetskog brenda i degustirali preko 5000 čašica viskija. Svaki posetilac koji je kupio kartu, dobio je Whisky Fair čašu i kupon za degustiranje. Distribuirano je preko 300 VIP karata za  ulaz sa kuponom za degustaciju i 550 besplatnih ulaznih karata.

Najjači utisak prvog Viski sajma je ogromna količina pozitivne energije od strane svih učesnika u projektu, kao i fenomenalna atmosfera koju su mogli da osete svi posetioci u Mikser Hausu.

Program prvog Viski sajma

Mnoštvo zanimljivih aktivnosti. Celokupan program prvog
Sajma viskija možete pogledati klikom na dugme ispod.

Program prvog
Viski sajma

Mnoštvo zanimljivih aktivnosti.
Celokupan program prvog Sajma viskija
možete pogledati klikom na dugme ispod.

Whisky Fair 1.0 aktivnosti

Whisky Fair berbernica

Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima
kao što je Whisky Fair bilijar, berbernica, black jack, polaroid kutak i kviz.

Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.

Whisky Fair
1.0 aktivnosti

Whisky Fair berbernica

Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima kao što je Whisky Fair bilijar, berbernica, black jack, polaroid kutak i kviz.

Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.

Whisky Fair 1.0 radionice

Viski kroz istoriju. Geografska mapa viskija.
Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Zašto Single Malt?
Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Bourbon i Tennessee
Zatvoreno predavanje i radionica sa degustacijom: Viski kokteli

  • Radionica Mapa viskija bila je posvećena geografskim zanimljivostima vezanim za viski. Više nije nikakva novost da se pored Irske, Škotske, Amerike i Kanade, Japan pojavljuje kao veoma cenjen prodizvođač viskija, koji su postali veoma popularni među kolekcionarima. Godinama su Japanci uzimali prestižne nagrade proizvođačima sa stogodišnjom tradicijom proizvodnje viskija, a danas se već dešava da se javljaju neke još mlađe nove zvezde koje im polako preuzimaju slavu.Više nije iznenađenje što je proteklih godina recimo Nemačka imala najbolji viski na svetu, a priča vezana za njega je veoma zanimljiva: on je nastao u neuspeloj vinariji, čiji je vlasnik rešio da umesto vina pokuša sa viskijem i to se ispostavilo kao odličan potez. Svi znamo da su nemački automobili zakon u svetu automobilizma, ali baš da pomrse konce konkurenciji i u svetu viskija, e to je već nesto sasvim drugo. Ipak, germanofili su sa oduševljenjem prihvatili ovu informaciju i proglasili je potpuno očekivanom. 

    Bilo je reči i o domaćim viskijima sa teritorije Srbije. Two Doves i Nikola car su zanimljivi za istraživanje, a i hajde da upoznamo domaće da bismo bolje poznavali strance. Posebno je zanimljivo to što su domaći viskiji jeftniji od većine rakija domaćih proizvodjača, a neke od njih čak nisu ni prošle kros proces odležavanja u hrastovim bačvama, što je za viski neophodno.Pobrojan je veliki broj zemlja koje spadaju u tzv. “ostale zemlje proizvodjače viskija”. Među njima su: Australija (Lark i Sullivans Cove), Belgija (Goldlys), Češka Republika (Gold Kock i King Barley), Francuska  (Eddu i Whisky de Bretagne), Holandija (Frysk Hynder I Millstone), Indija  (Amrut i Sikkim), Južna Afrika (Three Ships), Litvanija (Aleksanders i LB), Nemačka (Blaue Maus i Sigel and Slyrs), Novi Zealand (Lammerlaw i Milford), Pakistan (Murree Whisky), Poljska (Dark Whisky i Old Family Whisky), Švedska (Mackmyra’), Švajcarska (Swissky), Tajvan (Kavalan), Turska (Ankara Turkish Malt Whisky), Vels (Penderyn Welsh Whisky).Naravno da to nije sve,  mi jesmo spomenuli većinu, ali sigurno je da se svakim danom pojavljuju novi proizvodjači širom sveta kao odgovor na sve veću tražnju brojnih ljubitelja viskija u svetu.Bilo je reči i o još jednoj zanimljivosti na karti sveta, a to je potrošnja viskija po glavi stanovinika. Malo ko bi očekivao da Francuska vodi sa 2,15 litara po glavi stanovnika, ispred Urugvaja! (1,77 litara) i Amerike (1,44 litara). Zanimljivo je to što ekonomska snaga zemlje nije očigledan parametar za potrošnju viskija. Među prvih 10 se još nalaze i Australija (1,3 lit), Španija (1,29 lit), Ujedinjeni Arapski Emirati (1,27 lit), Velika Britanija (1,25 lit), Irska (1,24 lit), Indija (1,24 lit) i Kanada (1,19 lit).Malo ko bi verovao da je konzumacija viskija po glavi stanovnika ista u Irskoj, kolevci viskija i u Indiji, gde je viski stigao značajno kasnije i od prvih dana postao veoma popularan. Ako u ovu kalkulaciju dodamo i broj stanovnika u Indiji, postaje jasno da oni godišnje popiju više viskija nego sto se proizvede u Irskoj.Ako sagledate kartu sveta kroz čašu viskija, otkrićete mnoge zanimljivosti, pa sa nestrpljenjem očekujemo novi sajam i nove informacije o geografiji viskija…

  • Na ovoj radionici je prvo svim prisutnima poslužen Famous Grouse blended scotch, najprodavaniji blended viski u Škotskoj, a blended viskije prati glas najpopularnijih viskija na svetu.To je bio samo uvod u temu, jer kada se sagleda istorija viskija, blended je praktično bio trgovački izum I upravo on je  doprineo svetskoj popularnosti škotskih viskija.  Tek 60ih godina prošlog veka svet se ponovo okrenuo izvornom obliku viskija, single maltovima.Pored istorijskih zanimljivosti, radionica se dotakla svih viski regija u Skotskoj, a zatim je bilo reči o vrstama čaša koje se koriste za uzivanje viskija i single maltova. Bio je tu i mali osvrt na perfektan servis maltova, kao i to da su viski snobovi doveli uživanje maltova do gotovo laboratorijskih uslova.Usledila je  degustacija maltova na kojoj su predstavljene dve vrste Macallan-a: Amber i Siennna, kao i Highland Park 12 godina star. Bilo zanimljivo pratiti reakcije posetilaca dok su poredili dva viskija iz iste destilerije, iste starosti ali značajno različitog aromatskog kompleksa. Na pitanje koji im se viski više dopada, publika je bila podeljena, što je samo dokazalo da su na kraju svih krajeva uvek najnzačajniji lični afiniteti konzumenta, a ne cena i brend.Neočekivani iskorak u ovoj radionici je bila degustacija dominikanskog ruma Brugall 1888. Naime, Brugal se našao na ovoj degustaciji iz razloga sto ovaj rum u Dominikanskoj Republici posle perioda sazrevanja u hrastovim buradima od američkog hrasta prolazi kroz dodatno sazrevanje u buradima od španskog hrasta u kojima je prethodno negovan španski oloroso sherry. Ova burad se koriste u za sazrevanje velikog broja single maltova, a Macallan svoje maltove sazreva iskljucivo u sherry buradima i cilj ovog iskoraka je bio da se vidi kako ista burad utiču na različite destilate, različitog porekla. Nekoliko posetilaca se posle prezentacije izjasnilo da im je ovo piće bilo potpuno iznenadjenje i jedan novi doživlja koji nisu ocekivali. Rumovi su početkom novog milenijuma dobili svetsku popularnost I sve vise ih se pojavljuje na tržistu sa svojim premijum verzijama, koje se približavaju baš konzumentima single maltova i konjaka.

  • Veliki viski univerzum koji se konstantno širi i brendovi koji se konstantno menjaju dovode do toga da se u viskiju uživa na razne načine a ne samo sa kockom leda. Sa aromama koje čuva u sebi, viski je baza nekih od čuvenih klasičnih koktela koje zadovoljavaju najrazličitije ukuse kada su kokteli u pitanju. Bez obzira da li je u pitanju burbon ili raženi viski, najraznovrsniji recepti su doveli do toga da viski kao tradicionalno zimsko piće postane neizostavni deo letnjih koktela koj ise već decenijama konzumiraju širom sveta.

  • Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
    na Global Final MIXLondon 2015.  Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits.

  • Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
    konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
    Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
    Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač.

  • Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
    vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
    grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
    grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.

Whisky Fair
1.0 radionice

Viski kroz istoriju. Geografska mapa viskija.

Zatvoreno predavanje
sa degustacijom: Zašto Single Malt?

Zatvoreno predavanje
sa degustacijom: Bourbon i Tennessee

Zatvoreno predavanje i radionica
sa degustacijom: Viski kokteli

  • Radionica Mapa viskija bila je posvećena geografskim zanimljivostima vezanim za viski. Više nije nikakva novost da se pored Irske, Škotske, Amerike i Kanade, Japan pojavljuje kao veoma cenjen prodizvođač viskija, koji su postali veoma popularni među kolekcionarima. Godinama su Japanci uzimali prestižne nagrade proizvođačima sa stogodišnjom tradicijom proizvodnje viskija, a danas se već dešava da se javljaju neke još mlađe nove zvezde koje im polako preuzimaju slavu.Više nije iznenađenje što je proteklih godina recimo Nemačka imala najbolji viski na svetu, a priča vezana za njega je veoma zanimljiva: on je nastao u neuspeloj vinariji, čiji je vlasnik rešio da umesto vina pokuša sa viskijem i to se ispostavilo kao odličan potez. Svi znamo da su nemački automobili zakon u svetu automobilizma, ali baš da pomrse konce konkurenciji i u svetu viskija, e to je već nesto sasvim drugo. Ipak, germanofili su sa oduševljenjem prihvatili ovu informaciju i proglasili je potpuno očekivanom. 

    Bilo je reči i o domaćim viskijima sa teritorije Srbije. Two Doves i Nikola car su zanimljivi za istraživanje, a i hajde da upoznamo domaće da bismo bolje poznavali strance. Posebno je zanimljivo to što su domaći viskiji jeftniji od većine rakija domaćih proizvodjača, a neke od njih čak nisu ni prošle kros proces odležavanja u hrastovim bačvama, što je za viski neophodno.Pobrojan je veliki broj zemlja koje spadaju u tzv. “ostale zemlje proizvodjače viskija”. Među njima su: Australija (Lark i Sullivans Cove), Belgija (Goldlys), Češka Republika (Gold Kock i King Barley), Francuska  (Eddu i Whisky de Bretagne), Holandija (Frysk Hynder I Millstone), Indija  (Amrut i Sikkim), Južna Afrika (Three Ships), Litvanija (Aleksanders i LB), Nemačka (Blaue Maus i Sigel and Slyrs), Novi Zealand (Lammerlaw i Milford), Pakistan (Murree Whisky), Poljska (Dark Whisky i Old Family Whisky), Švedska (Mackmyra’), Švajcarska (Swissky), Tajvan (Kavalan), Turska (Ankara Turkish Malt Whisky), Vels (Penderyn Welsh Whisky).Naravno da to nije sve,  mi jesmo spomenuli većinu, ali sigurno je da se svakim danom pojavljuju novi proizvodjači širom sveta kao odgovor na sve veću tražnju brojnih ljubitelja viskija u svetu.Bilo je reči i o još jednoj zanimljivosti na karti sveta, a to je potrošnja viskija po glavi stanovinika. Malo ko bi očekivao da Francuska vodi sa 2,15 litara po glavi stanovnika, ispred Urugvaja! (1,77 litara) i Amerike (1,44 litara). Zanimljivo je to što ekonomska snaga zemlje nije očigledan parametar za potrošnju viskija. Među prvih 10 se još nalaze i Australija (1,3 lit), Španija (1,29 lit), Ujedinjeni Arapski Emirati (1,27 lit), Velika Britanija (1,25 lit), Irska (1,24 lit), Indija (1,24 lit) i Kanada (1,19 lit).Malo ko bi verovao da je konzumacija viskija po glavi stanovnika ista u Irskoj, kolevci viskija i u Indiji, gde je viski stigao značajno kasnije i od prvih dana postao veoma popularan. Ako u ovu kalkulaciju dodamo i broj stanovnika u Indiji, postaje jasno da oni godišnje popiju više viskija nego sto se proizvede u Irskoj.Ako sagledate kartu sveta kroz čašu viskija, otkrićete mnoge zanimljivosti, pa sa nestrpljenjem očekujemo novi sajam i nove informacije o geografiji viskija…

  • Na ovoj radionici je prvo svim prisutnima poslužen Famous Grouse blended scotch, najprodavaniji blended viski u Škotskoj, a blended viskije prati glas najpopularnijih viskija na svetu.To je bio samo uvod u temu, jer kada se sagleda istorija viskija, blended je praktično bio trgovački izum I upravo on je  doprineo svetskoj popularnosti škotskih viskija.  Tek 60ih godina prošlog veka svet se ponovo okrenuo izvornom obliku viskija, single maltovima.Pored istorijskih zanimljivosti, radionica se dotakla svih viski regija u Skotskoj, a zatim je bilo reči o vrstama čaša koje se koriste za uzivanje viskija i single maltova. Bio je tu i mali osvrt na perfektan servis maltova, kao i to da su viski snobovi doveli uživanje maltova do gotovo laboratorijskih uslova.Usledila je  degustacija maltova na kojoj su predstavljene dve vrste Macallan-a: Amber i Siennna, kao i Highland Park 12 godina star. Bilo zanimljivo pratiti reakcije posetilaca dok su poredili dva viskija iz iste destilerije, iste starosti ali značajno različitog aromatskog kompleksa. Na pitanje koji im se viski više dopada, publika je bila podeljena, što je samo dokazalo da su na kraju svih krajeva uvek najnzačajniji lični afiniteti konzumenta, a ne cena i brend.Neočekivani iskorak u ovoj radionici je bila degustacija dominikanskog ruma Brugall 1888. Naime, Brugal se našao na ovoj degustaciji iz razloga sto ovaj rum u Dominikanskoj Republici posle perioda sazrevanja u hrastovim buradima od američkog hrasta prolazi kroz dodatno sazrevanje u buradima od španskog hrasta u kojima je prethodno negovan španski oloroso sherry. Ova burad se koriste u za sazrevanje velikog broja single maltova, a Macallan svoje maltove sazreva iskljucivo u sherry buradima i cilj ovog iskoraka je bio da se vidi kako ista burad utiču na različite destilate, različitog porekla. Nekoliko posetilaca se posle prezentacije izjasnilo da im je ovo piće bilo potpuno iznenadjenje i jedan novi doživlja koji nisu ocekivali. Rumovi su početkom novog milenijuma dobili svetsku popularnost I sve vise ih se pojavljuje na tržistu sa svojim premijum verzijama, koje se približavaju baš konzumentima single maltova i konjaka.

  • Veliki viski univerzum koji se konstantno širi i brendovi koji se konstantno menjaju dovode do toga da se u viskiju uživa na razne načine a ne samo sa kockom leda. Sa aromama koje čuva u sebi, viski je baza nekih od čuvenih klasičnih koktela koje zadovoljavaju najrazličitije ukuse kada su kokteli u pitanju. Bez obzira da li je u pitanju burbon ili raženi viski, najraznovrsniji recepti su doveli do toga da viski kao tradicionalno zimsko piće postane neizostavni deo letnjih koktela koj ise već decenijama konzumiraju širom sveta.

  • Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
    na Global Final MIXLondon 2015.  Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits.

  • Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
    konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
    Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
    Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač.

  • Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
    vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
    grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
    grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.

Whisky Fair 1.0
PR & Marketing

370 radio najava

Brend Ambasador Whisky Faira je bio Milan Vučićević,
na društvenim mrežama poznatiji kao NICHIM IZAZVAN.

Novinarski portal Telegraf je snimao uživo utiske posetilaca.

Na svim relevantnim medijima objavljena su sopštenja.  

Whisky Fair 1.0
PR & Marketing

370 radio najava

Brend Ambasador Whisky Faira je bio
Milan Vučićević, na društvenim mrežama
poznatiji kao NICHIM IZAZVAN.

Novinarski portal Telegraf je
snimao uživo utiske posetilaca.

Na svim relevantnim medijima
objavljena su najave o ovom događaju.  

Whisky Fair 1.0 Show Time

Konzumacije koktela

Večernji program viski sajma je započet sa koktelima viskija.

Ukupan broj konzumacija bio je preko 400.

Irish ammareto sour. Manhattan.
Scotland Single malt štand. Scotland Blended štand.

Kabare plesačice zabavaljale su publiku uz muziku Luisa Klarka.

 Ženska DJ grupa “Girl Panic” napravila je nezaboravnu atmosferu.

Video govori više od hiljadu slika!

Whisky Fair
1.0 Show Time

Konzumacije koktela

Večernji program viski sajma je započet sa koktelima viskija.

Ukupan broj konzumacija bio je preko 400.

Irish ammareto sour. Manhattan.
Scotland Single malt štand. Scotland Blended štand.

Kabare plesačice zabavaljale su publiku uz muziku Luisa Klarka.

 Ženska DJ grupa “Girl Panic” napravila je nezaboravnu atmosferu.

Video govori više
od hiljadu slika!

Whisky Fair 2.0

Brojne radionice

Održan u urbanoj zoni donjeg Dorćola, na lokaciji Dorćol Platz u Beogradu, 25. i 26. novembra 2017. godine

Whisky Fair 2.0

Brojne radionice

Održan u urbanoj zoni donjeg Dorćola, na lokaciji Dorćol Platz u Beogradu,
25. i 26. novembra 2017. godine

viski-sajam-whisky-fair-2017-1 (2)
viski-sajam-whisky-fair-2017-1 (5)
viski-sajam-whisky-fair-2017-1 (6)
viski-sajam-whisky-fair-2017-1 (1)
viski-sajam-whisky-fair-2017-1 (3)
viski-sajam-whisky-fair-2017-1 (4)

O Whisky Fair 2.0

Preko 2,500 posetilaca

Drugo izdanje Viski sajma je bilo održano, 25. i 26.
novembra u urbanoj zoni donjeg Dorćola – u Dorćol Platzu.

Bilo je prisutno oko 100 brendova viskija koje
su posetioci Viski sajma mogli da probaju.

Svaki posetilac koji je kupio kartu, takođe je dobio
Whisky Fair čašu i kupon za konzumaciju viskija.

Brojne radionice, zabavni sadržaj i hrana koja sadrži
viski su bile samo neke od aktivnosti u kojima su
posetioci mogli  da uživaju, pri čemu je poseta bila sjajna
dajući utisak da Whisky Fair postaje svojevrsna tradicija u Srbiji.

O Whisky
Fair 2.0

Preko 2,500 posetilaca.

Drugo izdanje Viski sajma je bilo održano,  25. i 26. novembra u urbanoj zoni donjeg Dorćola – u Dorćol Platz – u.

Bilo je prisutno oko 100 brendova viskija koje su posetioci Viski sajma mogli da probaju.

Svaki posetilac koji je kupio kartu, takođe je dobio Whisky Fair čašu i kupon za konzumaciju viskija. 

Brojne radionice, zabavni sadržaj i hrana koja sadrži viski su bile samo neke od aktivnosti u kojima su posetioci mogli  da uživaju, pri čemu je poseta bila sjajna dajući utisak da Whisky Fair postaje svojevrsna tradicija u Srbiji.

Program drugog Viski sajma

Mnoštvo zanimljivih aktivnosti. Celokupan program drugog 
Viski sajma, kao i sve vrste viskija koji su bili prisutni možete
pogledati klikom na dugmiće ispod.

Program drugog
Viski sajma

Mnoštvo zanimljivih aktivnosti. Celokupan program drugog  Viski sajma, kao i sve vrste viskija koji su bili prisutni možete pogledati klikom na dugmiće ispod.

Whisky Fair 2.0 aktivnosti

Virtuelna realnost powered by Jack Daniel's

Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima
kao što je virtuelna realnost, pikado, berbernica, polaroid kutak, predstavljanje
Gentleman Only brenda i izložbe oldtajmera.

Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.

Whisky Fair
2.0 aktivnosti

Virtuelna realnost by Jack Daniel's

Posetioci su imali šansu da učestvuju u brojnim zanimljivim aktivnostima kao što je virtuelna realnost, pikado, berbernica, polaroid kutak, predstavljanje Gentleman Only brenda i izložbe oldtajmera.

Celokupan prihod od aktivnosti je bio doniran u dobrotvorne svrhe.

Whisky Fair 2.0 radionice

Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Johnie Walker Black Label
Zatvoreno predavanje sa degustacijom: Road to Speyside
Zatvoreno predavanje i radionica sa degustacijom: Whisky Legacy
Zatvoreno predavanje i radionica sa degustacijom:
A couple of friends, small cigars, chocolate and whisk(e)y cocktails

  • Prva u nizu radionica koja je predstavljenja na drugom po redu Viski Sajmu je  bila
    “Johnnie Walker Black Label”, koju je držao Andrei Kazakov, Johnnie Walker Brand Ambasador.
    Posetioci su mogli da dožive puno iskustvo i nauče sve o poznatom “šetaču” kroz jednoipočasovno
    predavanje sa degustacijom koje je bilo održano u Radionica baru.

  • Na ovoj radionici poveli smo posetioce u regiju Škotske sa najvećim broj Single malt destilerija.
    Posetioci su mogli da nauče sve o singl malt viskijima iz jedne od pet najpoznatijih oblasti Škotske
    gde se proizvodi viski na radioniciama koje je držao Vladimir Simić na temu: “Road to Speyside”,
    koje je se održano u restoranu Holesterol.

  • Brown-Forman je na radionici “Whisky Legacy” predstavio svoj bogati američki portfolio.
    Radionica se održala u subotu, 25. novembra, sa početkom u 17h u Zoom Art Cafe & Photo Studio,
    dok je predavanje održao Juraj Kozma.

  • Na ovoj radionici, koju su držali eminentni predavači, Vladimir Simić, Juraj Kozma i Zdravko
    Brkić, posetioci su imali priliku da nauče kako se prave, a i da degustiraju viski kokteli. Kako
    smo hteli da upotpunimo doživljaj posetilaca, viski koktelima se pridružilo i predavanje na
    temu uparivanje cigara i viskija.

  • Johnie Walker Brend Ambasador, barmen,
    konsultant za ugostiteljstvo i konzumaciju pića.
    World-class Estonia & Perfect serves.

  • Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
    na Global Final MIXLondon 2015.  Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits.

  • Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
    konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
    Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
    Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač.

  • Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
    vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
    grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
    grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.

Whisky Fair
2.0 radionice

Zatvoreno predavanje sa degustacijom:
Johnie Walker Black Label

Zatvoreno predavanje sa degustacijom: 
Road to Speyside

Zatvoreno predavanje i radionica
sa degustacijom: Whisky Legacy

Zatvoreno predavanje
i radionica sa degustacijom:
A couple of friends, small cigars,
chocolate and whisk(e)y cocktails

  • Prva u nizu radionica koja je predstavljenja na drugom po redu Viski sajmu je bila
    “Johnnie Walker Black Label”, koju je držao Andrei Kazakov, Johnnie Walker Brand Ambasador.
    Posetioci su mogli da dožive puno iskustvo i nauče sve o poznatom “šetaču” kroz jednoipočasovno
    predavanje sa degustacijom koje je bilo održano u Radionica baru.

  • Na ovoj radionici poveli smo posetioce u regiju Škotske sa najvećim broj Single malt destilerija.
    Posetioci su mogli da nauče sve o singl malt viskijima iz jedne od pet najpoznatijih oblasti Škotske
    gde se proizvodi viski na radioniciama koje je držao Vladimir Simić na temu: “Road to Speyside”,
    koje je se održano u restoranu Holesterol.

  • Brown-Forman je na radionici “Whisky Legacy” predstavio svoj bogati američki portfolio.
    Radionica se održala u subotu, 25. novembra, sa početkom u 17h u Zoom Art Cafe & Photo Studio,
    dok je predavanje održao Juraj Kozma.

  • Na ovoj radionici, koju su držali eminentni predavači, Vladimir Simić, Juraj Kozma i Zdravko
    Brkić, posetioci su imali priliku da nauče kako se prave, a i da degustiraju viski kokteli. Kako
    smo hteli da upotpunimo doživljaj posetilaca, viski koktelima se pridružilo i predavanje na
    temu uparivanje cigara i viskija.

  • Johnie Walker Brend Ambasador, barmen,
    konsultant za ugostiteljstvo i konzumaciju pića.
    World-class Estonia & Perfect serves.

  • Profesionalni barmen, ambasador i konsultant.Nacionalni pobednik Beefeater takmičenja 2014. i predstavnik Srbije
    na Global Final MIXLondon 2015.  Osnivač udruženja Bartenders 710. i Whisky ambassador kompanije G3 spirits.

  • Bartendingom i ugostiteljstvom se bavi od 2002. godine. Pored bartendinga bavi se i
    konsultantskim uslugama u ugostiteljstvu. U okviru Kultura bara vodi školu za barmene.
    Član Serse i aktivni predavač na temu Bar i barsko poslovanje.
    Učestvovao u mnogim radionicama za barmene kao predavač.

  • Posle dugogodišnjeg rada u hotely Hyatt Regency, pre 15 godina je počeo druženje sa svetom
    vrhunskih viskija kao Brand ambassador za Johnnie Walker Black label.Kasnije se pridružio
    grupaciji Moet Hennessy na istoj poziciji.Već 5 godina je Brand ambassador u Coca Cola Hellenic
    grupi za Edrington grupaciju kao i za sve brendove Remy Cointreau grupacije.

Whisky Fair 2.0 PR & Marketing

Distribuirano više od 3,000 lifleta

Brend ambasador Whisky Faira je i ove godine bio Milan Vučićević,
na društvenim mrežama poznatiji kao NICHIM IZAZVAN.

Veliki broj televizijskih i radijskih gostovanja,
saopštenja u štampanim i online medijima, distribucijom 3000 lifleta i
2000 plakata, kao i
jakom digitalnom kampanjom
informisana je šira javnost o postojanju sajma.

 

Whisky Fair 2.0
PR & Marketing

Više od 2,000 postera

Brend ambasador Whisky Fair-a je
i ove godine bio Milan Vučićević,
na društvenim mrežama poznatiji
kao NICHIM IZAZVAN.

Veliki broj televizijskih i radijskih gostovanja,
saopštenja u štampanim i online medijima,
distribucijom 3000 lifleta i 2000 plakata,
kao i jakom digitalnom kampanjom
informisana je šira javnost o postojanju sajma.

Show time na viski način!

Konzumacije koktela

Specijalan štand na Viski sajmu pripadao je Viski koktelima.
Ukupno 5 različitih koktela su posetioci mogli da probaju.
Ukupan broj konzumacija koktela je bio 2250.

Tokom dva dana Viski sajma posetioci su uživali u sjajnim performansima
i nastupima – vizuelnog umetnika Tijane Ilić,
DJ-a Ognjena Krstića,
i muzičkog dua Prestige MG.

Video govori više od hiljadu slika!

Show time na
viski način!

Konzumacije koktela

Specijalan štand na Viski sajmu pripadao je Viski koktelima. Ukupno 5 različitih koktela su posetioci mogli da probaju. Ukupan broj konzumacija koktela je bio 2250.

Tokom dva dana Viski sajma posetioci su uživali u sjajnim performansima i nastupima – vizuelnog umetnika Tijane Ilić, DJ-a Ognjena Krstića, i muzičkog dua Prestige MG.

Video govori više
od hiljadu slika!

A Whisky Fair 3.0?

Ove godine u SubBeernom Centru u Beogradu. Spremi se za jedinstveno viski iskustvo, jer počinje za…

A Whisky
Fair 3.0?

Ove godine u SubBeernom Centru
u Beogradu. Spremi se za jedinstveno
viski iskustvo, jer počinje za…

Verifikacija godina

Morate imati više od 18 godina da biste pristupili sadržaju web sajta. Da li imate više od 18 godina?