“Niko nije očekivao ovoliki uspeh prvog Viski sajma u Srbiji”
Prostor je dekorisan u duhu prohibicije, koji je dočaravao period kada su ljudi na sve moguće načine pokušavali da do ovog pića dođu uprkos zabranama. Hostese su takođe bile u odevnim kombinacijama tipičnim za taj period. Svaki gost je uz ulaznicu dobio kupon za viski po želji kao i brendiranu čašu iz koje je mogao da degustira ovo globalno prihvaćeno alkoholno piće. Posetioci Viski sajma su imali priliku da probaju preko 50 različitih vrsta viskija predstavljenih na štandovima Irska, Amerika, Škotska blended 1 i štand rezervisan za Škotski Single Malt. Sajam je posetilo preko 2000 ljudi, a popijeno je nekoliko stotina litara viskija. Na štandovima, posetioci su mogli da degustiraju izabranu sortu viskija, među kojima su bile sorte Scotch, Irish, Bourbon, Rye, Single malt i Tenesi. Prema podacima koje smo dobili od organizatora, najprodavanija sorta sajma bila je blend viski a najpopularniji štand Škotski Single Malt 2.
Pokretač Viski sajma, gospodin Draško Roganović, generalni direktor agencije MPG Plus d.o.o. iz Beograda, o postavljenim ciljevima i rezultatima ovog sajma, rekao je sledeće:
„Postigli smo da na ovom našem Viski sajmu imamo odličan izbor različitih vrsta viskija, pristupačne cene, brojne edukativne i zabavne programe, a uz intenzivnu kampanju preko društvenih mreža privukli smo veliki broj posetilaca čije su reakcije bile izuzetno pozitivne. Svi su se čudili kako to da se jedan ovako dobar sajam prvi put dešava u Srbiji. Niko nije očekivao ovoliki uspeh prvog Viski sajma u Srbiji – mi koji smo sve ovo osmislili i realizovali, predavači, konsultanti, distributeri ponajmanje. Bilo je naporno sve osmisliti, pripremiti i uraditi kako treba, ali najveći utisak na nas je ostavila ogromna količina pozitivne energije pre, za vreme i posle realizacije od strane svih učesnika u projektu. Svi ciljevi koje smo postavili kao organizatori sajma su postignuti pa i premašeni: preko 2000 posetilaca, ciljna grupa apsolutno dominantna u ukupnom broju posetilaca, više degustacija i duže zadržavanje po posetiocu od predviđenog, radionice i predavanja uvek ispunjeni do poslednjeg mesta. Viski sajam je bio izuzetna prilika da posetioci na jednom mestu degustiraju vrhunske i raznolike viskije dostupne u Srbiji, izuzetna posećenost radionica koje su držali najbolji poznavaoci viskija kod nas, fenomenalna atmosfera tokom celog trajanja sajma. Sada smo u potpunosti sigurni da ćemo Viski sajam organizovati ponovo i od njega napraviti instituciju, događaj sa tradicijom. Organizovaćemo i njegove umanjene verzije tokom godine. Prvo takvo dešavanje, posvećeno single malt viskiju, sledi na Kopaoniku početkom marta za vreme Kopaonik biznis foruma – srpskog Davosa. Idealno za one koji piju viski sa ledom.”
Mnogobrojne javne ličnosti i profesionalaci prisutni na sajmu pomogli su proces brendiranja i promocije.